Cele mai frumoase castele din lume




Sunt îndrăgostită de perioada medievală: clădirile din piatră, arhitectura, armura din fier,  rochiile diafane, chiar și intrigile. Așa că, destul de des, citesc despre dinastii și admir castelele impunătoare. Drept că nu doar cele construite în stil medieval. Și dacă tot m-am documentat destul de mult despre castele, m-am gândit să selectez cele mai frumoase castele din lume, în viziunea mea. Mai ales că sunt amatoare mai mult de creațiile naturii: stânci, păduri, cascade... decât de clădiri.

Nu știu dacă neapărat este un articol util pentru voi, dar sper că veți găsi castelul vostru de vis. Nu am creat un top, ci doar o listă a castelelor care îmi trezesc admirație vizuală. Unele din aceste castele le-am vizitat, spre marea mea fericire.


Castelul Windsor din Anglia

Posibil unul dintre cele mai cunoscute castele din Europa. Încă de la Henric I, care a condus Anglia în secolul al XII-lea. Castelul este înconjurat de 13 acri de pământ și conține o fortăreață, un palat și un oraș mic. În aceste zile, castelul prezintă un design georgian și victorian bazat pe o structură medievală, cu caracteristici gotice.


În prezent, este una dintre cele trei reședințe oficiale ale reginei, aceasta este încă pe deplin operațională și atragerea turiștilor nu este scopul principal. Vizitatorii pot vizita apartamentele, precum și Capela St George și schimbarea martorilor Gărzii. Evident, cu vreo 15 ani în urmă, și Meghan Markle a putut vedea doar asta. Cine știe ce veți putea admira voi peste 15 ani...

sursa: Bussines Insider
sursa: Tradition in action

sursa: Instagram

Castelul Neuschwanstein din Germania

Construit pentru regele Ludwig II, acest castel este amplasat pe o stâncă accidentată, cu un peisaj montan pitoresc în apropiere de Fussen, Bavaria de Sud-Vest. Probabil este unicul castel în care aș vrea să locuiesc. Pe lângă faptul că arată ca din povești, mai este înconjurat de un peisaj care îți taie respirația.


sursa: Pinterest

sursa: Pinterest

Castelul 
Eltz din Germania

Castelul Eltz este unul din cele mai fotografiate castele de pe Instagram, cu mulți fotografi de peisaj alegând să-l surprindă în timpul celor mai ciudate ore ale anului. Castelul este așezat pe vârful unui deal înconjurat de o pădure. Este situat în regiunea Rheinland-Palatine, renumită pentru vinul Riesling.

Castelul Eltz nu a fost distrus definitv de-a lungul secolelor. Interesant este faptul că familia Eltz deține castelul până în prezent, spre deosebire de alte dinastii de moștenitori.





sursa: envato

Castelul Eilean Donan din Scoția 

Castelul este mai puțin impresionant, dar locul unde a fost construit îmi redă o liniște emoțională. Această bijuterie terestră este situată pe o insulă între trei lacuri de mare - Loch Duich, Loch Long și Loch Alsh.

De-a lungul istoriei a fost o fortăreață pentru Clan Mackenzie și a fost construită în secolul al XIII-lea. Din păcate, castelul inițial a suferit distrugeri în timpul rebeliunilor iacobite și a fost reconstruit în secolul XX-lea.


sursa: Buffalo Games


sursa: Darren Blight / shutterstock


Complexul de palate și fortărețe din Andaluzia, Spania


Atunci când l-am descoperit am rămas fără cuvinte. Impunător și extrem de frumos. Complexul de palate și fortărețe din Andaluzia, cunoscut sub numele de Alhambra, a fost construit în secolul al XIII-lea de către emirul nazist Mohammed ben Al-Ahmar al Emiratului din Granada. 

Construit pe vârful fostelor ruine ale fortificației romane, a devenit palat regal în 1333, iar un secol mai târziu situl a devenit Curtea Regală a lui Ferdinand și Isabella. Legenda spune că însuși Christopher Columb a primit un aviz pentru expediția sa acolo.

Numărul de vizitatori autorizați să meargă la Alhambra este foarte limitat, de aceea vizitele ar trebui să fie planificate cu mult timp înainte. Alhambra include complexul Regal, Curtea Myrtlesului, Sala Ambasadorilor, Sala Abencerrajes, Curtea Leilor și fântâna și alte caracteristici.

sursa: esherez / shutterstock

sursa: CONASUR

sursa: CONASUR


Castelul Peleș din Sinaia, România

Castelul l-am vizitat cu un an în urmă, în luna octombrie și arăta divin. Acesta se află în proces de reconstrucție. Castelul Peleș este un palat din Sinaia, construit între anii 1873 și 1914. Construită ca reședință de vară a regilor României, clădirea se află, în prezent, în proprietatea Familiei Regale a României și adăpostește Muzeul Național Peleș.

La castel au avut loc filmările unei producții de cinema. Castelul apare în toate cele trei filme, ultimul a apărut recent pe Netflix.

sursa: BucurestiFM
sursa: Știri pe surse

sursa: Instagram.ca
Château de Suscinio din Franța

În nord-vestul Franței, pe coasta Oceanului Atlantic, se află Château de Suscinio. Proiectat pentru a fi reședința ducilor din Bretania, acest castel medieval medieval reprezintă un castel acostat, o capelă ruptă, un porumbel și câteva clădiri în ruină.

Castelul de Suscinio inițial era menit să fie un conac pentru administrarea moșiei agricole, cu toate acestea, la mijlocul secolului al XII-lea, a fost extins. În timpul Războaielor Trandafirilor, castelul a adăpostit pe Jasper și Henry Tudors, precum și alți Lancastrieni exilați din Anglia. Castelul este înconjurat de mlaștini unde sunt prezente faună și floră excepționale.

sursa: Survol de France

sursa: Au Fil Des Lieux
Castelul Insulei Trakai din Lituania 

Am avut norocul să ajung pe această insulă frumoasă din Trakai în 2014. Castelul este unic și mare din Europa de Est. Situat pe Lacul Galvė, construcția castelului a început la sfârșitul secolului al XIV-lea și a fost terminată în prima decadă a secolului al XV-lea.

Trakai a fost unul dintre centrele principale ale Marelui Ducat al Lituaniei. A avut o importanță strategică mare, dar și-a pierdut semnificația militară la scurt timp după bătălia de la Grunwald, când Marele Ducat al Lituaniei a fost învins de armata lituano-poloneză.

Înainte de a fi puternic afectat și, în cele din urmă, a căzut în disperare în secolul al XVII-lea, a servit și ca închisoare. Castelul a fost reconstruit în stilul său original în anii '60.


sursa: GBTimes

sursa: Pinterest

sursa: Pinterest

Castelul Bojnice din Slovacia

Construit în secolul al XII-lea și restaurat la sfârșitul secolului al XIX-lea, Castelul Bojnice a fost deținut pentru prima dată de Matei al III-lea Csák, care l-a primit în 1302 de la regele Ladislaus V al Ungariei.

Castelul se află pe un deal de travertin și reprezintă un muzeu artistic și istoric. La sfârșitul primăverii are loc Festivalul Internațional al Fantomelor. Castelul este înconjurat de un parc.


sursa: Slovakia.travel

sursa: Twitter

Castelul Glamis

Castelul Glamis este situat lângă satul Glamis din Angus. Este casa contesei Strathmore și Kinghorne și este deschisă publicului. De asemenea, are reputația de a fi cel mai bântuit castel din Scoția.


sursa: Reddit

sursa: Reddit

Château de Chambord

Castelul Chambord este cel mai mare dintre castelele Loarei. A fost construit între 1519 și 1547 în apropierea unei curburi în râul Cosson, un râu afluent al Beuvronului, care apoi se aruncă în Loira. În 1981, a fost numit un patrimoniu mondial de către UNESCO.


sursa: Association des Châteaux de la Loire

sursa: Association des Châteaux de la Loire

sursa: Association des Châteaux de la Loire


Castelul Kilkenny din Irlanda 

 Un castel din Kilkenny, Irlanda, construit în 1195 de William Marshal, primul contele de Pembroke pentru a controla un punct de fordare al râului Nore și intersecția mai multor căi rutiere. Astăzi este una dintre cele mai populare atracții turistice din Irlanda.


sursa: Kilkenny Ormonde Hotel

sursa: Kilkenny Ormonde Hotel
Castelul Miranda din Belgia

Este unicul din cele selectate care se află în stare deplorabilă, dar oricum se bucură de atenția turiștilor și arată spectaculos. Cunoscut și sub numele de Castelul Zgomotos, este un castel din secolul al XIX-lea din regiunea Ardenilor, Belgia. Castelul a fost construit în 1866. Este considerat unul din cele mai bântuite castele din lume.


sursa: Cold War Urban Exploring

sursa: Cold War Urban Exploring

sursa: Cold War Urban Exploring

Castelul De Haar din Olanda

Este unul dintre cele mai mari și mai luxoase castele din Olanda. Clădirile actuale, toate construite pe castelul original, datează din 1892 și sunt opera arhitectului olandez P.J.H. Cuypers, într-un proiect de restaurare neo-gotică finanțat de familia Rothschild.

Interiorul castelului este decorat cu sculptură în lemn bogat ornamentată, care amintește de interiorul unei biserici romano-catolice. Castelul De Haar se află printre primele douăzeci dintre cele mai vizitate.


sursa: Seemore Dutch

sursa: Seemore Dutch

sursa: Seemore Dutch


Castelul Hirosaki

Castelul Hirosaki este situat în nordul Japoniei de Clanul Tsugaru. Construit și în perioada Edo, Castelul Hirosaki a prezentat o serie de fortificații diferite, inclusiv gropi, turnulețe și porți. În 1627, la numai aproximativ un deceniu și jumătate de la terminarea construcției sale, un fulger a lovit păstorul de cinci etaje, făcând ca acesta să se ardă. Structura a fost reconstruită aproape două sute de ani mai târziu.

Complexul castelului este cunoscut și pentru înflorirea a 2.600 de copaci înfloriți, care aduc vizitatori aici în fiecare primăvară.


sursa: Aomori Sightseeing Guide

sursa: Pinterest


Castelul Pierrefonds din Franța

Castelul Pierrefonds este situat în Picardia o regiune din nordul Franței, între Paris și Belgia. Castelul a fost construit în secolul al XII-lea, iar în 1392 regele Charles al VI-lea a angajat arhitecți pentru a-l remodela pentru fratele său Louis, Ducele de Orléans. O mare parte a castelului a fost în cele din urmă distrusă sub partea Malcontents în timpul începutului secolului al XVII-lea, dar Napoleon a reînviat structura minunată ca „o ruină romantică” în timpul domniei sale din secolul al XIX-lea.

Castelul a apărut în mai multe filme și emisiuni de televiziune, inclusiv The Messenger: The Story of Joan of Arc și, cel mai recent, Disney Channel The Wizards of Waverly Place.


sursa: Reddit

sursa: Michelin

sursa: Reddit
Castelul Bran din România

A fost construit în 1388. Este situat la granița dintre Țara Românească și Transilvania și este denumit în mod obișnuit Castelul lui Dracula din cauza legăturii sale cu legenda lui Dracula. Cel puțin, putem spune cu siguranță că romanul lui Bram Stoker, Dracula, s-a inspirat din Castelul Bran, deoarece casa contelui Dracula în povestea se potrivește îndeaproape cu descrierea castelului. 

Astăzi castelul este un muzeu plin de artă și mobilier colectate de regina Marie a României care a guvernat în anii 1920 și 30. Există și un muzeu în aer liber la baza castelului care înfățișează viețile țărănimii române.

L-am vizitat în anul 2011 și poate în imagini nu arată atât de spectaculos, în realitate are o magie aparte.

sursa: Trover

sursa: castel Bran

sursa: castel Bran




Comentarii

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a mai vrut să rămână niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a determinat pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că a funcționat și pentru el. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 Vindecarea medicamentelor pe bază de plante HPV.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă doriți să tratați boala canceroasă.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Eu sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere
  5. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu