FOTO. Care sunt cele mai îndrăgite ținute create de brandul „Lavielace”


Ceva timp în urmă, eu am defilat într-o rochiță Lavielace la un festival de la Chișinău. Alături de încă vreo 4 bloggerițe și Katiușa (fata cu vinurile) - fete tare de treabă, eu am purtat o rochiță din noua colecție - Pompomania.


Recunosc, sunt tare pretențioasă când e vorba de rochii. Pentru mine contează culoarea, materialul, lungimea și modelul. Absolut totul. 
Cam așa arătăm noi(eu-s aia în rochia nud și cu ochelari):




Fiindcă a trecut multă vreme de când am defilat, dar vreau neapărat să cunoașteți ce comori creează cei de la Lavielace, am decis să vă arăt 5 ținute vestimentare create de designerii acestui brand pe care eu le ador.


Ce trebuie să știți? Ținutele sunt create manual.


1. Rochiță din seria „Pompomania”. Colecția a fost lansată la începutul acestei veri. Ador culorile pastelate ale acestei colecții. Sunt rochițe tare fine și vă scoate în evidență feminitatea. Vă veți deosebi în mulțime, credeți-mă.



2. Salopetă din stofă naturală. Este din aceeași colecție. Eu nu prea îmbrac salopete, dar această salopetă este tare chic și sexy.



3. Această rochie, cu siguranță, te scoate în evidență. Ador croiala și stofa acestei ținute. Rochia „Regina” face parte din colecția primăvara 2016.




4. O altă rochie pe care o ador este din aceeași colecție și este una vaporoasă. Este perfectă pentru serile de vară și ieșirile cu fetele la evenimentele mondene.




5. Rochițele din colecția „Ornatica”, prima colecție lansată de această brand, sunt pur și simplu încântătoare. Îmi plac toate modelele, fără excepții. Sunt speciale și vă asigur că vă veți simți la fel de speciale după ce le veți îmbrăca.























Îi cunosc pe cei care creează aceste ținute și credeți-mă, ei depun multă muncă și dragoste în ceea ce fac. Așa că, dacă doriți să încercați rochițe autohtone, la prețuri rezonabile și să arate și frumos, încercați Lavielace. 

Domnișoarele care au intenția să procure aceste ținute sunt rugate să contacteze pe creatorii acestor rochițe pentru agrearea unei vizite la centrul Ziphouse, la atelierul Lavielace.

Telefon: 069579312  sau pe pagina de Facebook: Lavielace





Comentarii

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu