De ce nu am să îl votez pe Urechean la alegeri


Notă: Nu am nimic împotriva domnului Urechean, iar în articol am scris ceea ce cred fără a voala.


*
Astăzi am participat în cadrul unui offline cu Serafim Urechean, cadidatul PLDM la Primăria Capitalei.
Decizia de a nu vota pe fostul edil al orașului am luat-o mai demult, iar astăzi s-au mai adunat câteva motive.

*

Iată de ce nu am să îl votez:

1. Pentru că eu am decis, cu câteva săptămâni în urmă, care este candidatul meu și echipa care îmi reprezintă interesele. Sunt proaspeți, tineri (majoritatea) și am încredere că ei vor schimba Chișinăul.

2. Astăzi la off. La întrebarea dacă are încredere în Filat (liderul partidului din partea cui candidează), Urechean a ezitat să zică DA sau NU. A preferat să voaleze răspunsul, zicând că Filat l-a trădat în 2005, dar acum îl admiră pentru curajul care dă dovadă în anumite situații.

3. Când l-am întrebat de soția lui și ce crede distinsa doamnă despre deciziile care le ia Urechean în politică, domnul a zis că ei obișnuiesc să ia deciziile independent și „fără referendum”. 
Am zis în repetate rânduri că, pentru mine, modul în care un politician vorbește despre femeia lui/soție/iubită și comunicarea dintre cei doi (schimbul de păreri, sfaturile, critica constructivă) zice mult despre personalitatea politicianului.
*Totuși, fostul primar a precizat că soția lui este o femeie extraordinară și că a trecut prin momente dificile alături de el. Lucru demn de apreciat.

4. Când l-am întrebat dacă are destule puteri pentru încă un mandat și dacă vârsta nu îl va încurca să schimbe orașul în unul mai bun, acesta mi-a zis că are destulă putere și că „un biker nu are cum să nu aibă puteri”.
„M-ai văzut cum urc pe motocicletă?”, mi-a zis el.
Nu văd legătura între puterea de a conduce o motocicletă și ce a de conduce Primăria.

5. Este mult prea sigur că va câștiga alegerile, chiar dacă știe rezultatele sondajelor. Nu îmi place când politicienii se îmbată cu apă rece. 
Plus, în momentul când l-am rugat să enumere câteva motive pentru care l-aș vota... doar unul mi-a trezit curiozitatea: ajutorul financiar oferit tinerilor familii
Dar de unde bani? Cine vor fi mai exact tinerii? Cum vor fi selectați?

6. Partidul reprezentat de Urechean la aceste alegeri este un partid în care mi-am pierdut încrederea, așa cum mi-am pierdut încrederea în majoritatea politicienilor de la noi.

*
Totuși.

Mi-a plăcut că știe multe despre Chișinău, că știe exact cum au stat lucrurile în Chișinău cu 11 ani în urmă și cum respiră orașul în acest moment. Mi-a plăcut că nu a fost arogant și a încercat să răspundă la toate întrebările (chiar dacă uneori devia de la răspunsurile necesare). Ar fi un bun manager, dar nu al Capitalei. Acestea nu sunt destule pentru a fi primar.

*
L-am simțit extenuat pe alocuri, chiar dacă vroia să pară energic.

*
Am mâncat bine, am vorbit mult și am râs.

Atât de la off-ul cu Serafim Urechean.





Comentarii

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu