Nu vreau standarde. Nu mă „impuneți” să am implanturi cu silicon și să merg la solar


Zilnic, industria modei și cinematografică ne abundă cu informații aiurea despre cum TREBUIE să arate femeia și bărbatul. Pe rețelele de socializare, wall-ul este plin cu femei perfecte. Puțini îndrăznesc să mai posteze imagini fără filtru sau dimineața când se trezesc. Păi, cine apreciază o fotografie unde ochii sunt ca la chinezi, părul ciufulit și dinții nespălați? Nimeni. Pentru că oamenii nu mai vor imagini reale. Preferă lucrurile și oamenii perfecți.

Se impun în mod indirect standarde, reguli despre cum lumea trebuie să facă dragoste și ce cadouri să dăruiască. 

Fetele trebuie să aibă sânișori fermi (mărimea 3, dacă e 4 ar fi ideal) și lucrați la sală, fund bombat și ochișori ca murele. Adică na, dacă eu nu corespund acestor standarde, apoi ce? Gata, să mă arunc de la etaj și să zic că: „Doamne, ce urâtă sunt” și să devin frustrată?!

O femeie frumoasă, în primul rând, este o femeie îngrijită și citește cărți. O femeie frumoasă „se face” în timp ca vinul.  

Fetele, în goana de a fi perfecte, cad pradă manipulării caselor de modă și reviste cu articole despre perfecțiune. Acestea postează pe rețele fotografii cu fundul lor bine conturat de o pereche de pantaloni mulați, fotografii în care se vede decolteul (chiar dacă a băgat ciorapi în sutien ca să pară mai mari), imagini cum ea cântă/desenează/croșetează/dansează/merge la sală/merge la salon/gătește gustos/cică citește cărți, etc.

Ea face totul ca să demonstreze cât de perfectă este și că orice bărbat ar visa să o aibă alături. Evident, ce bărbat nu ar vrea să aibă o femeie care arată bine, gătește, e inteligentă - aparent, mai are și hobby-uri. 
Același lucru se întâmplă și cu bărbații, doar că majoritatea se limitează la postări direct din sala de forță.

Opriți-vă!

Pentru o secundă, opriți-vă! Și gândiți-vă.

Este necesar să fiți perfecți sau micile defecte te pot face deosebit? 


Sunt de părere că trebuie să fiți compatibili cu omul pe care îl iubiți. Atât. Cât de ideal nu a-ți arăta, dacă omul de lângă voi (fie el - prieten, iubit, soră sau coleg de clasă) nu o să vă suporte caracterul, nu aveți nicio șansă să petreceți timpul alături de el.

Trebuie să vă educați caracterul, să luptați cu defectele și să faceți ghemotocul ăla de suflet să iubească corpul în care este ascuns.

E greu să te iubești așa cum ești. Știu. Fără ruj, fond de ten și palton de la Zara. Dar, e posibil.

Lasă omul să îți iubească sufletul și circumvoluțiunile - ele sunt atât de importante. Iar o femeie frumoasă/bărbat frumos va ști că după ce a lucrat bine la creier și suflet, se poate apuca de corp. Sau poți să le faci pe toate concomitent.

*
Nu vreau standarde. În mod indirect, tabloidele mă „impun” să am implanturi cu silicon și să merg la solar. Nu o voi face. Am de lucru. Am atât de multe să învăț până o să devin o adevărată femeie.

*


Aveți grijă de voi și oamenii dragi.







Comentarii

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu