Ghid practic pentru cei care iubesc un jurnalist


Să iubești un jurnalist este un dar și un chin în același timp.

Jurnaliștii ca și politicienii, actorii și cântăreții sunt persoane publice. Jurnaliștii trăiesc viața unui om public. Fără îndoială!
La fel ca și protagoniștii materialelor video (presă sau radio), fiecare pas al jurnaliștilor este analizat și urmărit de ceilalți. Orice gafă este catalogată drept una terifiantă și de neiertat.

O literă scăpată, o virgulă în plus, câteva întrebări absurde în cadrul unui interviu cu șeful statului - gata, ești un jurnalist ratat. 
Dacă mai ai rateuri în viața personală, devii subiect interesant în culisele presei noastre. Mai ales că avem o țară mică mică și toți jurnaliștii se cunosc între ei.

Ghid practic pentru cei care iubesc un jurnalist

Dacă te apuci să iubești un jurnalist, trebuie să fii gata să accepți provocările vieții alături de acest individ creativ și extrem de încăpățânat.

Jurnalistul este creat dintr-un material ciudat. Unii sunt prea sărați, altora le lipsește cu desăvârșire „sarea și piperul”(n.r. nu e vorba de emisiunea de la JurnalTV).

Nu trebuie să fugi după un jurnalist, nu îl vei prinde niciodată. Nu încerca să îl numești afurisit, nu va recunoaște. Chiar dacă este un afurisit.

Chiar dacă el va dori să îți dedice mai mult timp, nu o va putea face. El nu are timp liber. Timpul liber îl petrece „făcând jurnalism” la o masă cu vreo doi colegi de breaslă sau stând în fața laptopului și inspirându-se din presa străină. 

Dacă vrei să faci fericit un jurnalist, nu îi cere să focuseze asupra unui singur lucru. NU o va putea face. El se implică peste tot și e atent la mai multe lucruri o dată.  
Nu îl limita. Se va sufoca.
Nu îl critica dur. El iubește să critice, dar fuge de criticile persoanelor dragi.
Nu încerca să îl sufoci cu întrebări de rutină, nu va răspunde la ele. Îți va cere să fii mai explicit și mai concret.

Obișnuiește-te cu faptul că va corecta felul tău de a te exprima. Jurnaliștii nu suportă agramații, analfabeții sau persoanele fără studii superioare. (Să nu uităm că și în rândul jurnaliștilor sunt mulți agramați)

Jurnaliștii nu cred în povești siropoase, cuvinte dulci și promisiuni deșarte. Sunt sătui de politicieni și realitățile statului (care uneori le cunosc, dar nu au cum să le transmită și oamenilor ceea ce cunosc). În viața reală au nevoie de lucruri adevărate, fără promisiuni - doar acțiuni, fără momente siropoase - doar acțiuni.

Dacă iubești un jurnalist va trebui să accepți realitățile lui. El poate să întârzie la cină, să lipsească la un moment important din familie, să uite de o zi importantă - cauza este SERVICIUL. 

Uneori nu va găti nici cina și va uita că fierbe apa la bucătărie. Se va reține la bere cu ceilalți cameramani (dacă e operator) sau va sta până târziu pentru că trebuie să termine să editeze un reportaj video.

Un jurnalist nu este un tiran insensibil! NU!
Jurnaliștii au o mare nevoie de iubire, recunoaștere profesională și o familie înțelegătoare.

Nu trebuie să vă speriați. Jurnaliștii sunt niște ființe minunate. Din păcate, printre aceștia veți găsi curve, trădători, fățarnici (mulți), ratați și agramați. Dar „nu este pădure fără uscături”.

Dacă vrei să faci fericit un jurnalist, iubește ca și cum a-i iubi pentru ultima oară. Ai grijă cum îl ții de mână pe stradă, ai grijă cum vorbești cu prietenii lui. Lui îi pasă! Nu îi plac îmbrățișările sufocante în plină stradă și săruturile în public. Se va simți de parcă stă cineva în spate și îl fotografiază pentru un EXCLUSIV pe prima pagină a ziarului. Încearcă să îl înțelegi, el asta face tot timpul - spionează oamenii pentru subiecte picante.

Jurnaliştii buni nu sunt materialişti. Fac totul din plăcere. Ulterior, această plăcere le aduce bani. Unora mai mulţi, altora mai puţin. Depinde de noroc.

Să iubești un jurnalist este un dar și un chin în același timp.

Notă: Cuvintele în ghilimele, rusismele și alte tipuri de cuvinte care deranjează sunt scrise INTENȚIONAT. Pentru a atrage atenția și pentru a accentua anumite MESAJE.

Comentarii

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu