În Sibiu m-am îndrăgostit de ...


În această vară am reușit să fug de „rutina” jurnalismului și să plec, alături de Cristina, în România. Destinația țintă a fost orașul Sibiu. Chiar dacă am tras o fugă și prin Brașov. Un oraș care te cucerește prin cultură, străzi pavate și sute de turiști.
Despre Sibiu nu se scrie, acest oraș trebuie să îl vizitezi. Să guști din covrigi, să comunici cu oamenii, să vizitezi muzeele și teatrele, să te plimbi desculț pe străzi după ploaie.

Recunosc, m-am îndrăgostit de Sibiu. M-am îndrăgostit de obloanele caselor. A fost dragoste la prima vedere.




Pentru a vizita Sibiul nu ai nevoie de foarte mulți bani și nici de mult timp. 
Am stat 2 zile în Sibiu și am reușit să vedem cele mai frumoase locuri și să vizităm o serie de localuri.

Evitați să admirați centrul istoric al orășelului în timpul zilei. Mai ales dacă e în perioada festivalurilor.

În Sibiu, clădirile sunt extrem de frumoase și e nevoie să le admirați pe îndelete. Noi ne-am trezit la 7 dimineață și ne-am bucurat din plin de priveliște.








În Sibiu plouă des. Dar e fantastic. Străzile sunt curate și pavate. O plimbare prin ploaie pe străzile din Sibiu e o mare plăcere.




Primăria din Sibiu te impresionează!



Covrigii din Sibiu sunt fierbinți și proaspeți. Dacă vizitezi acest orășel ești obligat să mănânci măcar un covrig.



Terasele din Sibiu creează o simbioză perfectă dintre pietonale și restaurante.



Înghețata nu te va impresiona. Exact ca în Moldova.
Dar în Sibiu, merită să guști din patiserie.


În Sibiu m-am îndrăgostit de Casa Verde (așa îi zic eu). Obloanele din Sibiu și această clădire = I love Sibiu forever



Parcurile sunt ca toate parcurile din Chișinău. Doar că mai curate.


Muzeul Brukenthal. O vizită într-o singură sală te va costa circa 30 RON (126 lei MD). Dar sunt săli care costă și mai mult.
Am vizitat doar câteva săli. Dar sunt impresionante. Nu se permite să fotografiezi. 

Există posibilitatea de a fotografia și filma, dar costă mult.

Iată cum arată una din curțile muzeului. Foarte frumos. Erau zeci de grupuri de elevi care analizau fiecare colțișor.






Sibiul este renumit și pentru Podul Minciunilor și Turnul Alb.








  





Restul trebuie să le vezi cu ochii tăi.






Comentarii