11 lucruri care trebuie să le cunoști când alegi paharul din care vei bea Vin


Pe 13 mai am avut marea plăcere să îl cunosc pe unul dintre specialiștii de la compania RIEDEL - lider mondial în domeniul producerii veselei specializate pentru vin. Este vorba de Alexandr Zorin, un tânăr din Rusia, care muncește de câțiva în calitate de expert RIEDEL în țările din Europa de Est. 

Expert RIEDEL (stânga) și Ion Luca(dreapta)

Degustația a avut loc în unul dintre cele mai plăcute locuri din Chișinău, Carpe Diem. Acest loc este raiul vinurilor produse în Moldova cu cea mai primitoare gazdă - Ion Luca.


Pentru mine nu a fost o noutate că gustul vinului se schimbă în funcție de forma paharul din care îl bei, dar ieri mi-am dat seama cât de mult pot influența gustul paharele nepotrivite.

Mi-am notat câteva momente mai importante care au fost enunțate în timpul degustației de către expertul RIEDEL și am decis să mă împart cu această informație, pentru că îmi doresc tare mult ca oamenii să înțeleagă că Vinul este o băutură care merită savurată corect.

11 lucruri/curiozități care trebuie să le cunoști atunci când alegi paharul din care vei bea Vin:

1. Istoria familiei RIEDEL începe cu 300 de ani în urmă, devenind una dintre cele mai importante producătoare de sticlă din Boemia. Povestea paharelor începe abia prin anii ’50. În 1958, designerul creează primul său pahar magnum: „M-am săturat să savurez finele mele vinuri din Piemonte în pahare mici!”, a zis el.

2. Vinul are o filozofie

3. Vinul este o emoție, care trebuie să o simți

4. Este plictisitor să bei Vin în singurătate

5. Buchetul, gustul și armonia vinului sunt determinate de forma paharului din care sunt servite

6. Paharul nu trebuie să îți distragă atenția de la gustul vinului

7. Paharele companiei RIEDEL se numesc exact ca și vinurile. Dacă bei Chardonnay atunci paharul pentru acest vin se va numi Chardonnay.




8. RIEDEL este despre vinuri, nu despre pahare

9. Cu cât peretele paharului e mai subțire și buza mai fină cu atât este mai bine, iar temperatura vinului se păstrează mai mult datorită grosimii paharului




10. Dacă ai dispoziție frumoasă și vinul va părea mai bun. Dacă ai dispoziție proastă s-ar putea ca și vinul să nu mai fie gustos




11. Atunci când ciocniți paharele, fiți atenți. Trebuie să ciocniți cu partea de mijloc a paharului și nu cu partea de sus




Și nu uitați să consumați Vin în cantități rezonabile ;)





Comentarii

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu