Femeilor, nu mințiți. Încetați!


*Atenție! Acest articol este dedicat unor categorii speciale de fete, nu femei.

Încetează să o faci pe independenta, pentru că acasă te așteaptă o cameră goală. Nu te mai minți și încetează să minți bărbații.

Încetați femeilor să fiți ceea ce nu sunteți, vă rog.

Încetați să fiți false. Nu postați fotografii senzuale ca să atrageți băieții buni și după să vă ștergeți cu fundul de ei, pentru că oricum căutați ciuvași cu bani.

Încetați!

*Discutam cu o frumoasă prietenă de a mea, care mi-a povestit anumite lucruri care m-au distrus moral. 
Să știți că nu mai cred fetelor în niciun cuvânt de-al vostru sau atunci când ne vedem și o faceți pe nevinovatele. 
Sunteți fetelor, niște false! Din cauza voastră suferă femei de treabă. Femei care sunt aruncate în aceeași „oală” cu voi, chiar dacă nu merită. Pentru că voi doar vă folosiți de bărbați. Ei se dezamăgesc și ulterior, au de suferit deja altele - nevinovate. 

Să nu vă mire că acest mesaj nu îl găsiți pe blogurile femeilor care au iubiți sau sunt căsătorite. Lor este indiferent de ceea ce faceți voi, pentru că ele știu că au găsit ce vor... nu au motive să se revolte. Iar acele care sunt fățarnice vor tăcea. 

Pentru bărbați, am un singur mesaj: Voi le permiteți să vă prostească. Are mama o vorbă: „Pазуй глаза!”. 

Mergem mai departe.

Încetați  fiți ceea ce nu sunteți, vă rog, pentru că oricum veți locui împreună. El va vedea că sânii tăi au stat sub vreo 3 straturi de burete, că tu nu poți găti și că dimineața ești alt om fără ochii și sprâncenele conturate cu creionul.

Chiar dacă ai tot ceea ce vrea un bărbat, apoi oferă-i asta celui care îl iubești. Chiar ai nevoie să te împarți cu jumătate de popor cu silueta ta? Ori orgoliul trebuie hrănit? Nu cumva să scadă raitingul fotografiilor și al fanilor?

Nu îi chinuiți!


Acum, respirați încet. ;) 

Concluzie.

Adevărată artă de a fi femeie este să îl faci să se îndrăgostească de TINE.
Nu de o clonă a lui Moore, Lopez sau Kunis. Ci de TINE. 


Da, atunci când el te privește așa cum se privește o femeie care e iubită: Ochii îi strălucesc, te admiră și nu își închipuie că ar fi putut găsi o femeie mai perfectă pentru sufletul și corpul lui.

Iubiți frumos. Să îl iubim doar pe El și El doar pe noi.







Comentarii

  1. Si acum vor veni "feministele" lu` peste care nici macar nu au habar pt. ce "lupta" si vor spune ca ele n-au nevoie de un barbat pentru a se simti puternice, ele vor sa fie frumoase DOAR pentru ele si atat, ele tot ce fac, fac pentru ele si ATAT. Tre' sa fii foarte egoist sa admiti astfel de lucruri si trebuie sa fii extrem de ipocrit sa crezi ca toate lucrurile pe care le faci nu te vor ajuta intr-un final sa gasesti un barbat[in alte cazuri o femeie] cu care sa fii. Nu e nimic neobisnuit in a fi egoist uneori, sa vrei sa fii tu cel mai bun si sa vrei sa faci totul pentru tine, da` macar sa recunoastem ca ne place atunci cand un barbat ne apreciaza si poate fi mandru de "independenta" noastra, unele pot fi foarte capoase si confunda lucrurile astea facandu-le sa para batute in cap [uneori chiar sunt]. Din pacate, multe cauta cu totul altceva si afiseaza o imagine falsa pentru a impresiona, ca apoi sa descoperi ca de fapt, imaginea aia "minunata" e de fapt o copie la indigo a celorlalte fete de "succes" care mananca like-uri pe paine si probabil banii altora. Trist, foarte trist.

    RăspundețiȘtergere
  2. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam stă o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Dacă vrei să-ți răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu