... câți dintre moldoveni sunt capabili să acționeze!


Suntem într-o situație parșivă.

Așteptăm finalul operei. 

*
Nu vreau să vorbesc despre politică. 

ci despre oamenii care sunt gata să acționeze, să lupte pentru această bucată de pământ... nu doar să vorbească pe rețelele de socializare.

Zilele trecute am cunoscut un cuplu tare frumos, ea este o fostă colegă de facultate a surorii mele. Am rămas impresionată că mai există tineri care sunt gata nu doar să vorbească după colț, ci să acționeze! Am vorbit câteva ore despre ceea ce se întâmplă. „Ana, ei cred că noi nu știm ce se întâmplă. Noi ne dăm seama. Doar că tinerii se află la răscruce de drum: Să plece sau să lupte. Dar până la urmă, pentru ce să luptăm?! Unii vor alege să trăiască aici în tăcere, fără să le pese că după colț cineva a fost omorât”. 


Evident, oameni nu sunt orbi. Multora le este frică. Dar nu recunosc. Să stai ascuns după un profil fals și să comentezi curajos. - E simplu!

Să fii plătit pentru a spune ce „gândești”. - E simplu!. Nu te paște niciun pericol. Tu ești protejat.

*

Nu cerem ce nu ne aparține, noi cerem ce este al nostru. 


*

Mulți își pregătesc bagajele. Recunoaște-ți! Sunteți cu bagajele făcute, pașaportul în dinți și abia așteptați să plecați. Nu vă acuz, nu vă judec și nici nu sunt supărată pe voi.

Același lucru vor să facă și apropiații mei, pentru că au copii și vor să le ofere ce este mai bun. Aș face același lucru cu părinții mei - i-aș duce în altă țară. Să fie fericiți.

Dar eu aș rămâne.

Știu, intimidările, presiunile, frica ... . 

Trageți o privire peste Nistru, trageți o privire în estul Ucrainei. Dacă nu urmăriți LIVE, citiți știrile care le fac unii jurnaliști. 

Treziți-vă la realitate.

Mâine nu vor mai avea ce fura, înafară de sufletele voastre...








foto simbol: Andrei Carpenco este primul moldovean care a cucerit, în anul 2009, Everestul. Pentru prima dată, tricolorul Republicii Moldova a fost arborat pe cel mai înalt punct din lume.


Comentarii

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu