Scrisoare lui Moș Crăciun



Dragul meu, Moș Crăciun.

Știu că exiști.
Sunt sigură că locuiești într-un ținut înghețat, înconjurat de reni și pitici care creează jucării. Nu sunt jucării obișnuite! Cine a zis că tu dăruiești jucării de Crăciun? Oamenii au inventat această poveste pentru copii. 

***
Moș Crăciun este cel care îți trăsnește praf magic în creieraș când ești prea depresiv sau nu mai crezi în puterile tale. El îți transmite idei fascinante despre cum ar trebui să arate noul iPhone, ce proiect de lege să înaintezi sau ce rochie să porți la petrecere.

***
Anul trecut, de Crăciun ai decis să îmi dăruiești un 2013 cu adevărat dificil. Te-ai fi gândit că cel din 2012 a fost prea ușor, dar nici el nu a fost. Nici măcar 2011 sau 2010. Oricum, îți mulțumesc că de fiecare dată îmi dăruiești experiență. Din păcate, a
m greșit prea des și am învățat prea puțin în anul acesta.

    Am privit prea multe spoturi motivaționale și … am devenit „motivațională” pentru alții. Nimic mai mult
    Am răbdat proștii și mi-a crăpat răbdarea la cei deștepți
     Am vizionat mai multe filme, decât am citit cărți
     Mi-am cumpărat o pereche de blugi și am lăsat „pe altă dată” să îmi cumpăr ochelari
     Am vizitat o singură dată România de când am viză

În noul an, moșule, eu vreau mai multe cadouri: răbdare, compasiune, inteligență, idei trăsnite, circumvoluțiuni, etc.
Alege tu! Am încredere în tine!

P.S.Nu uita, eu încă mai aștept ce am cerut în 2009.
Mulțumesc.
Cu mult drag, Ana.


Comentarii